Bettinelli, özellikle endüstriyel otomasyon ve kontrol sistemleri alanında uzmanlaşmış bir firma olarak bilinmektedir. Ürünleri :
Otomasyon Sistemleri: Bettinelli, endüstriyel tesislerde kullanılan otomasyon sistemlerini üretir. Bu sistemler genellikle PLC'ler (Programlanabilir Mantık Kontrolörleri), HMI'ler (İnsan Makine Arayüzü), endüstriyel robotlar ve otomasyon yazılımlarını içerebilir.
Kontrol Panoları ve Elektrik Panoları: Şirket, özel ihtiyaçlara göre tasarlanmış kontrol panoları ve elektrik panoları da üretir. Bu panolar, tesislerdeki elektrik ve kontrol sistemlerinin merkezi kontrolünü sağlar.
Sensörler ve Aktüatörler: Bettinelli, endüstriyel otomasyon sistemlerinde kullanılan çeşitli sensörler ve aktüatörler üretir. Bu cihazlar, tesislerdeki otomasyon işlemlerini izlemek, kontrol etmek ve yönlendirmek için kullanılır.
Endüstriyel Makine Ekipmanları: Şirket, üretim hatları ve endüstriyel tesislerde kullanılan çeşitli makine ekipmanlarını da üretebilir. Bu ekipmanlar arasında konveyör sistemleri, robotik montaj hücreleri, paketleme makineleri ve diğer özelleştirilmiş makine ekipmanları bulunabilir.
Dişli kutusu, bir makinedeki güç aktarma mekanizmasının ikinci elemanıdır. Motorun hızını ve torkunu çeşitli hızl ve yük koşullarına göre değiştirmek için kullanılır. Bazen tork dönüştürücü olarak bilinir.,
Dişli kutusu (veya vites kutusu), motor gücünü düzenleyen bir mekanizmadır ve çoğunlukla araçlarda kullanılır. Dişli kutusu, motorun dönüş hareketini, daha yüksek veya daha düşük bir torkla daha az veya daha fazla dönüş hareketine dönüştürür.
Dişli kutusu, iki veya daha fazla dişli çarkının birbirine bağlandığı bir yapıdır. Bu dişliler farklı boyutlarda ve farklı sayıda dişe sahip olabilirler. Bu, dişli kutusunun farklı tork ve hız oranlarını üretmesini sağlar. Örneğin, bir aracın hareket halindeki tekerleklerinin daha hızlı veya daha yavaş dönmesini sağlar.
Dişli kutusu ayrıca motorun gücünü kontrol etmek ve arabayı daha iyi sürülebilir hale getirmek için kullanılır. Örneğin, yokuş yukarı çıkarken, daha yüksek bir tork sağlamak için dişli kutusu daha düşük bir vitese geçer. Buna karşılık, yüksek hızlarda daha az tork gerektiğinde, dişli kutusu daha yüksek bir vitese geçer.